Saturday, September 1, 2012

[Project] Letter Project for Park Jung Min

[Project] Letter Project for Park Jung Min 


Hello!!!~
It’s been awhile we not doing any project for Jung Min…..
So,now here is one lovely project for our Min :)
We hope every will enjoy & support a lot!!

Project Name:
“From Me To You”

Details:
This project is letter for Jung Min ^^
So all you need to do is write a letter for JM
After finished scan it and send to us that’s all! :D
*Project start from 03/09/2012
*DEAD LINE : 20/10/2012
*Letter limited size is A4
*Letter must be handwriting
*Your scan letter must be clean & readable ^^
* Only accept by email
PS: If u want to send real letter or handmade card for him
please email me I will tell you my address ^^
*You can used Korean,Japanese,Chinese and English for your letter ^^
*Send your letter to eindra09@gmail.com
If anything to ask mention @BlackRose50101 at twitter!
After project is over we will send all letters to Jung Min
Thank You all!!~ 

*For More Update & Info about this project LIKE our PJM.Forever page ^^


3 comments:

  1. tengo una pagina en facebook sobre nuestros hermosos SS501 quisiera que mis chicas entraran me podrias avisar????....por favor!!

    ReplyDelete